Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 23:38

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Problem sa senzorom diferencijalnog pritiska DPF-a
PostPoslato: 15 Jul 2021 13:53 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
Imam insigniju 2010g. 2.0cdti 160ks eco flex. Na svakih cca 1000km moram da senzor diferencijalnog pritiska dpf-a preko dijagnostike ubacim u learning mode (standardan postupak kao posle zamene istog). Inače sam dva puta menjao taj senzor, zadnji put sam stavio original GM. Inače Insignia noramlno radi, ide u regeneracije ali kad izbaci tu grešku P2453 uđe u SAFE MODE i neće da vuče.
Bio sam u par servisa i nisu mi znali rešiti taj problem.
Šta da radim?
Unapred se zahvaljujem na pomoći.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa senzorom diferencijalnog pritiska DPF-a
PostPoslato: 16 Jul 2021 15:36 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Jun 2019 04:36
Postovi: 289
Lokacija: Pančevo
Ime: Aleksandar
Opel: Astra H 1.6 & Corsa C 1.2
Garaza: pogledaj
Lepo odes kod nekoga ko radi tjuning softvera, platis 20-30-40e (toliko je gasenje DTC/greski), i trajno ugasis gresku p2453 i nema vise sejf moda, ili da trajno softverski ugasis DPF i izbusis rupe kroz saće da ima protok (sace je tu zbog tehnickog kad lupaju lonac, i dalje ali ima protok zbog rupa i ne moze vise da se zapusava DPF i nema glavobolje), sve to sredis za 150-injak eura, i resio si se brige sa DPF-om, regeneracija, zapusavanja, sejf modova, jos i smanjis potrosnju cak. Ili da se vodas po majstorima i izgubis para i para i vremena i zivaca. Moj savet, pozdrav :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa senzorom diferencijalnog pritiska DPF-a
PostPoslato: 03 Avg 2021 21:30 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
djmmir je napisao:
Imam insigniju 2010g. 2.0cdti 160ks eco flex. Na svakih cca 1000km moram da senzor diferencijalnog pritiska dpf-a preko dijagnostike ubacim u learning mode (standardan postupak kao posle zamene istog). Inače sam dva puta menjao taj senzor, zadnji put sam stavio original GM. Inače Insignia noramlno radi, ide u regeneracije ali kad izbaci tu grešku P2453 uđe u SAFE MODE i neće da vuče.
Bio sam u par servisa i nisu mi znali rešiti taj problem.
Šta da radim?
Unapred se zahvaljujem na pomoći.



Dešava se da nekad mora da se odradi i reprogram ecu-a, stalno izlaze novi reprogrami, pod uslovom da je to sve pregledano i odradjeno kako treba.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa senzorom diferencijalnog pritiska DPF-a
PostPoslato: 13 Jul 2022 16:56 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Dec 2020 01:18
Postovi: 7
Lokacija: Nis, Trnava
Ime: Dejan
Opel: Insignia 2.0 CDTI
djmmir je napisao:
Imam insigniju 2010g. 2.0cdti 160ks eco flex. Na svakih cca 1000km moram da senzor diferencijalnog pritiska dpf-a preko dijagnostike ubacim u learning mode (standardan postupak kao posle zamene istog). Inače sam dva puta menjao taj senzor, zadnji put sam stavio original GM. Inače Insignia noramlno radi, ide u regeneracije ali kad izbaci tu grešku P2453 uđe u SAFE MODE i neće da vuče.
Bio sam u par servisa i nisu mi znali rešiti taj problem.
Šta da radim?
Unapred se zahvaljujem na pomoći.


I ja imam slican problem sa svojom Insignijom, pa da ne bih otvarao novu temu, pitracu ovde...
Auto mi NIKAD nije izbacio nikakvo upozorenje vezano za regeneraciju DPF filtera, prvih godinu dana nisam imao nikakve probleme, znaci za nekih 40000 km sve ok. Zimus mi je prvi put izbacio upozorenje da je potrebno da posetim servis, kad dam kontakt i pre nego pokrenem motor. Posle par stotina km auto je usao u safe mod, i ogranicio obrtaje. Majstor mi je rekao da je zapusenost
DPF filtera 75 % , obrisao neku gresku, i rekao da izadjem na auto-put i dobro ga produvam. To je dalo neke rezultate, jer sutra ujutru, po toj njegovoj dijagnostici , zapusenost pala na 40 %
Posle nekoh par hiljada km, isti taj slucaj mi se desio, s tim da auto vise nije mogao da izadje iz safe moda uopste... Drugi majstor koji mi je tog trenutka bio dostupan, utvrdio je kvar nekog senzora koji regulise rad DPF, zamenio isti, i pokrenuo ciscenje preko racunara. posle dobrih pola sata vrtenja motora na 3500 obrtaja auto nije sam zavrsio regeneraciju, vec je on sam to uradio., preko racunara.
opet ista prica, opet par hiljada km, i od juce opet ulazi u safe mod... Molim za bilo kakav savet i pomoc. Unapred hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa senzorom diferencijalnog pritiska DPF-a
PostPoslato: 13 Jul 2022 19:16 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 628
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Kao i sve sto postoji ima svoj vek trajanja tako i DPF.
Sve cesce ce praviti probleme.
Postoje dva resenja
1 = kupis novi originalni u kompletu sa senzorima , zamenis i izvrsis resetovanje ECUa
2 = uklonis DPF i odradis DPF off kod nekog ko zna sta radi.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs