Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

OPC ili BiTurbo
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=133&t=39157
Stranica 2 od 3

Autoru:  Nebojsha82 [ 11 Okt 2020 16:27 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Hvala za info..ali znaš kako, kad ga nisam odmah uzeo, bas da menjam auto za 23ks, to bi bas bilo pro*eravanje..mnogo mi je krivo sto ga u startu nisam uz3o ali jbg...195ks jedino dolazi u obzir i 4x4 da bude ako nađem...

Autoru:  Dario90 [ 25 Okt 2020 03:09 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Procitah Godzin komentar i slazem se da ovo novo nista ne valja, ali ne razumem se previse, sta gledati? Koji je zakljucak, znaci treba suziti odabir od 2013. tj. od restajlinga(gumica), pa do 2016. negde? Upravo gledam od Insignija, ima sa 120ks, 131ks, 140ks, 163ks...a od Astri J 110ks, gledati samo 1.7, jel? Da li su to oni kvalitetni motori, tipa nije lanac za bicikl, itd?

Autoru:  Nebojsha82 [ 25 Okt 2020 08:12 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Malo si pobegao s teme :)
Drži se mjet motora do 2017 (do Insignie b) i nećeš pogrešiti, s tim što ti ja savetujem da uzmeš minimum 163ks jer je teška ko tuč. A gumicu moras da rešavas i na restajlu.

Autoru:  Nebojsha82 [ 25 Nov 2020 22:41 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Ajde da se nadovežem na ovu temu, da ne pravim novu bezveze. Razmatram još jednu opciju. Pošto sam generalno zadovoljan svojim primerkom, razmatram još jednu opciju. Vidim da kod ovih čip tjuning Srbija postoji čip za moj motor, čip koji diže sa 140 na 180ks. Šta mislite o tome? Da li je to pametna opcija? Da li zaista smanjuje potrošnju,mada meni to nije bitno i da li ima negativnih efekata na motor. Cena je 300€ i zvuči kranje primamljivo..

Autoru:  Rax77 [ 25 Nov 2020 22:49 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Nebojsha82 je napisao:
Ajde da se nadovežem na ovu temu, da ne pravim novu bezveze. Razmatram još jednu opciju. Pošto sam generalno zadovoljan svojim primerkom, razmatram još jednu opciju. Vidim da kod ovih čip tjuning Srbija postoji čip za moj motor, čip koji diže sa 140 na 180ks. Šta mislite o tome? Da li je to pametna opcija? Da li zaista smanjuje potrošnju,mada meni to nije bitno i da li ima negativnih efekata na motor. Cena je 300€ i zvuči kranje primamljivo..


Dobijas vise konja, veci obrtni moment, koji je i na manjim obrtajima, a to i donosi malo manju potrosnju. Ako je auto ovako ispravan lepo radi, turbina, motor zdrav, ne vidim zasto ne, tih 40ks dosta znaci. A to sto kazu ne valja cip, ne valja na neispravnom autu ili ako mu dusu vadis, moze se i bez cipa prejebati auto ako se previse gazi i ne pazi, pogotovo za turbaka vazi pravilo ne gazi ga hladnog i ne gasi vrelog. Cip po meni samo ispravnom autu dozvoljava da bolje dise, bolje da ide i malo manje da trosi. Pozz

Autoru:  Nezki [ 25 Nov 2020 23:02 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Auto će ti bolje ići, ali sigurno neće manje trošiti :)
Prosto ne može da ide bolje, a da manje troši.
Ako ga voziš na pola gasa isto će trošiti i pre i posle čipa.
Ako ga voziš pun gas troši sigurno više sa čipom (odakle drugde da dođe snaga :))
Malo će ti se trošiti auto više u smislu turbine i još par stvari, ali ako ti je ispravan auto i ako ga ne gaziš nonstop nije to neka razlika.
Te priče biće rasterećen pa nećeš voziti pun gas gde bi vozio pun gas bez čipa nemaju puno smisla :)

Takođe teško da ćeš dobiti 40ks, najrealnije je 20ks, ali veruj mi i to se lepo oseti

Autoru:  zbogom_pameti [ 25 Nov 2020 23:26 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Rax77 je napisao:
Dobijas vise konja, veci obrtni moment, koji je i na manjim obrtajima, a to i donosi malo manju potrosnju. Ako je auto ovako ispravan lepo radi, turbina, motor zdrav, ne vidim zasto ne, tih 40ks dosta znaci. A to sto kazu ne valja cip, ne valja na neispravnom autu ili ako mu dusu vadis, moze se i bez cipa prejebati auto ako se previse gazi i ne pazi, pogotovo za turbaka vazi pravilo ne gazi ga hladnog i ne gasi vrelog. Cip po meni samo ispravnom autu dozvoljava da bolje dise, bolje da ide i malo manje da trosi. Pozz


Malo naivan pogled na takozvani cip tjuning ali dobro.
Ako planiras da das 300e onda lepo uzmi EDS mapu umesto da ides kod ko zna koga (EDS je za Opel sto je Revo za VAG grupu... od prilike :D).

Autoru:  Rax77 [ 26 Nov 2020 01:21 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

zbogom_pameti je napisao:
Malo naivan pogled na takozvani cip tjuning ali dobro.
Ako planiras da das 300e onda lepo uzmi EDS mapu umesto da ides kod ko zna koga (EDS je za Opel sto je Revo za VAG grupu... od prilike :D).


Pa vodim se misljenjem da dokle god su svi uslovi kontrolisani, a to znaci da je auto ispravan, cip mapa dobro odradjena i ako je voznja i eksploatacija normalna, da ne moze biti nekih posledica vec samo prednosti :)

Autoru:  testdriver [ 26 Nov 2020 06:39 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Cip na tim motorima ce samo dovesti do mnogo cesce regeneracije dpf,svi koje znam su uz to softverski ugasili dpf i uklonili ga. Sad,da li je to pametno,ti proceni :)

Autoru:  MarkoniFandjo [ 26 Nov 2020 08:05 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Ne isplati se......Veca snaga,veci obrtni moment i veca potrosnja!(Kod vecih snaga ne postoji manja potrosnja).
Cesce DPF regeneracije :taz

Autoru:  Nebojsha82 [ 26 Nov 2020 08:28 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Hvala vam svima ,veliki ste drugari. Meni je auto što si tiče održavanka u top stanju,ja sam po pitanju toga bolesnik, tako da za to nema brige. U suštini ja bih samo da mu dodam snage, bar i tih 20ks, jer je mrcina, i mislim da bi mu samo malo trebalo da bolje povlači. Kad se zaleti ide lepo. Što se potrošnje tiče i to nije prob, ali da ide. Samo me malo više zanima o tom EDS-u. Gde to da nađem? Ima li toga kod nas? Jel isto čip u pitanju?

Autoru:  Nebojsha82 [ 26 Nov 2020 08:29 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

MarkoniFandjo je napisao:
Ne isplati se......Veca snaga,veci obrtni moment i veca potrosnja!(Kod vecih snaga ne postoji manja potrosnja).
Cesce DPF regeneracije :taz

Ma nek troši,a što se tiče DPF-a, ak bas bude smarao, ugasiću ga. :aplauz:

Autoru:  zbogom_pameti [ 26 Nov 2020 12:44 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Rax77 je napisao:
Pa vodim se misljenjem da dokle god su svi uslovi kontrolisani, a to znaci da je auto ispravan, cip mapa dobro odradjena i ako je voznja i eksploatacija normalna, da ne moze biti nekih posledica vec samo prednosti :)


Onaj deo za manju potrosnju su ljudi vec argumentovano osporili ali da dodam: veca snaga = vise vazduha + vise goriva. Drugi nacin ne postoji jer da postoji neko bi danas vec zgrnuo milijarde na tome a mi svi vozili kola od 1000KS koja trose 0.1L /100km.

Sto se tice negativnih posledica naravno da ih moze biti jer naravno da teras komponente van granica za koje su predvidjene. Na prvom mestu taj veci obrtni moment na niskim obrtajima na koji se svi loze tesko da je lekovit za zamajac, prenos itd.

Turbinu isto tako teras da se vrti na mnogo vecim obrtajima od predvidjenih jer sa porastom pritiska geometrijski raste opterecenje same turbine (sto vise podizes pritisak teze ga je podici).

I na kraju dolazimo do normalne eksploatacije za koju pretpostavljam da znaci da se auto ne gazi ali onda se postavlja pitanje cemu cipovanje uopste?

Da sumiram: da li je veci rizik da ce nastati problem posle cipovanja? Naravno da jeste. Reci suprotno je nelogicno.
Da li to treba da obeshrabri nekoga da to uradi? Naravno da ne. Dokle god ne slusa bajke i svestan je svih posledica. ;)

Autoru:  Nesha [ 26 Nov 2020 15:27 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

EDS ti je sigurna i prava opcija. Ja na svom autu imam njihovu fazu, apsolutno nula problema...

Jedino ti treba njihov IPF flasher... cca 700 eura...

https://eds-motorsport.de/cms/index.php/eds-ipf-system

Autoru:  Rax77 [ 26 Nov 2020 18:48 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

zbogom_pameti je napisao:
Onaj deo za manju potrosnju su ljudi vec argumentovano osporili ali da dodam: veca snaga = vise vazduha + vise goriva. Drugi nacin ne postoji jer da postoji neko bi danas vec zgrnuo milijarde na tome a mi svi vozili kola od 1000KS koja trose 0.1L /100km.

Sto se tice negativnih posledica naravno da ih moze biti jer naravno da teras komponente van granica za koje su predvidjene. Na prvom mestu taj veci obrtni moment na niskim obrtajima na koji se svi loze tesko da je lekovit za zamajac, prenos itd.

Turbinu isto tako teras da se vrti na mnogo vecim obrtajima od predvidjenih jer sa porastom pritiska geometrijski raste opterecenje same turbine (sto vise podizes pritisak teze ga je podici).

I na kraju dolazimo do normalne eksploatacije za koju pretpostavljam da znaci da se auto ne gazi ali onda se postavlja pitanje cemu cipovanje uopste?

Da sumiram: da li je veci rizik da ce nastati problem posle cipovanja? Naravno da jeste. Reci suprotno je nelogicno.
Da li to treba da obeshrabri nekoga da to uradi? Naravno da ne. Dokle god ne slusa bajke i svestan je svih posledica. ;)


Dobro, imas argumente ali ajde da gledamo malo praksu. Dodati na autu vece kubikaze 30-40 konja (a da nije 1.2 tfsi itd) i ne bi trebalo da ima neke vece posledice, necemo sad gledati dlaku u jajetu, cak i da cip ne menja potrosnju ili je poveca, i da smanji trajanje nekih odredjenih delova u nekom procentu, opet je auto povozniji i nekom ta razlika dobro dodje, npr sa 140 na 180ks ne moze niko da me ubedi da covek nece primetiti razliku i lakse voziti svoj auto ako mu znaci ta neka nijansa u snazi. Ako je turbina losa, ili je zamajac los onda je los i kraj price, sad dal ce otici 10-20k pre a auto imati 20-30% vise snage, zavisi kome kako odgovara, ali naravno da svako treba biti svestan sta radi na svom autu i biti spreman na neke odredjene posledice ako ce imati neke prednosti.

Autoru:  zbogom_pameti [ 26 Nov 2020 19:01 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Ko je rekao da nece osetiti razliku? Naprotiv. Ali tu razliku nece osetiti zbog tih +40 konja koje ce ostvariti na 4500 obrtaja (ko jos tera dizela tako visoko?) vec zbog +130 Nm (+43%) bar po EDSu.

E sad, kad nesto napregnes 43% vise nego sto je predvidjeno to nije mala razlika slozicemo se.

I da ponovim, svakome kome je auto u dobrom stanju i to ga privlaci predlazem da to i uradi. Poenta je ne siriti i ne nasedati na bajke sa pamfleta svih tih priucenih koji danas rade cip tjuning kako ce auto leteti, manje trositi a pritom gotovo nista lose ne moze da se desi. Treba samo biti svestan u sta se covek upusta pre nego sto to uradi.

Autoru:  Nebojsha82 [ 26 Nov 2020 19:29 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Dobro...onda ovako...s obzirom da je moj auto održavan a da želim malo više snage onda dolazim do zaključka da je to ok opcija. Ja auto ne arcim po gradu, niti ga teram u visoke obrtaje), gazim ga dodušena auto-putu, ali to je nešto drugo, ja verujem da neće biti ne željenih posledica. E sad, potražiću da li iko radi EDS u Srbiji ikoja je cena, ako ne onda ću videti ko šta košta i ko sta nudi. U svakom slučaju, posavetovaću se opet s vama...
Sjajni ste momci... :ots:

Autoru:  Nesha [ 26 Nov 2020 19:53 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Ne radi EDS niko ovde... zato i postoji flasher da svako moze sam da upucava mapu...

Mislim da je njihova mapa za sve te 2.0 dizele na 200 i nesto konja. S obzirom da nismo u EU, mozes da dobijes i povrat pdv-a,pa izadje jos povoljnije.

Mada, opet dobijes auto koji trosi 10l nafte, a ne ide nista spec :D

Autoru:  zbogom_pameti [ 26 Nov 2020 20:35 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

180ks i 430 Nm je EDS mapa za taj motor.

Autoru:  Nebojsha82 [ 26 Nov 2020 21:59 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Nesha je napisao:
Ne radi EDS niko ovde... zato i postoji flasher da svako moze sam da upucava mapu...

Mislim da je njihova mapa za sve te 2.0 dizele na 200 i nesto konja. S obzirom da nismo u EU, mozes da dobijes i povrat pdv-a,pa izadje jos povoljnije.

Mada, opet dobijes auto koji trosi 10l nafte, a ne ide nista spec :D

Pa on meni i sad troši 10 litara... :ludilo1:

Autoru:  Nebojsha82 [ 26 Nov 2020 22:01 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

zbogom_pameti je napisao:
180ks i 430 Nm je EDS mapa za taj motor.

uu, svida mi se konjaža...taman...
Gde da jurim? U dojče? Poručim online?

Autoru:  Nebojsha82 [ 26 Nov 2020 22:04 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

https://www.eds-motorsport.de/?cat=c732 ... l-732.html
Jel ovo? Koliko vidim za mene je 390€

Autoru:  Nesha [ 27 Nov 2020 00:27 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Jeste, vis da je na 210 hp... na tu cenu mozes da dobijes povrat pdva... jos ti samo ipf nedostaje :D

Autoru:  Nebojsha82 [ 27 Nov 2020 10:24 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Na dnu strane je moja verzija od 140ks i pišeda ide na 180. Ako ja dobro gledam.. a gdebi mogao da nađem ipf? Kako to da poručim?

Autoru:  Nezki [ 27 Nov 2020 10:34 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Teško ćeš naći ikoga ko ima IPF ovde. Mislim da ti se ne isplati da kupuješ samo zbog jedne mape.
Postoji opcija da im pošalješ ECU i da ti oni upucaju tamo mapu. Traje par nedelja.

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/