Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

OPC ili BiTurbo
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=133&t=39157
Stranica 1 od 3

Autoru:  Nebojsha82 [ 04 Okt 2020 17:30 ]
Tema posta:  OPC ili BiTurbo

Ozbiljno razmatram odlazak u Nemačku po nešto iz naslova. Skontao sam da je Insignia restyle auto po mom ukusu u svakom smislu, pa bih to dodatno "začinio" nekim vrhunskim modelom. Naravno, OPC je vrh mada ja volim dizele, i ozbiljno bi mi prijao 2.0 BiTurbo model. I tih 200ks je sasvim dovoljno, samo u oba slučaja mora da bude pun paket opreme.
Pomozite mi oko izbora. Recimo da pare nisu prob, da li mislite da je pametnije uzeti provereni multijet ili taj 2.8. Čiji je to uopšte motor? Šta je pametnije? Svaki info bi mi mnogo pomogao...

Autoru:  Nezki [ 04 Okt 2020 17:31 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Meni taj 2.0 dizel biturbo ništa specijalno ne ide. Dosta je teška insignia i čak sa tim motorom nije neka zujalica.

Autoru:  Nebojsha82 [ 04 Okt 2020 17:35 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Auuu...jbt al si me smorio....pa da li je moguće da je i 200ks ne tera lepo?!?!?
Ali hvala na iskrenosti...

Autoru:  Nesha [ 04 Okt 2020 17:42 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Insignia opc 2.8 t je stvarno lep auto, ali promasena investicija.

Skupa registracija, skupo odrzavanje, mnogo trosi, ide lepo, ali daleko od toga da je nesto specijalno brz auto. Za isti novac ulozenog i kasnije kroz regu i odrzavanje, mozes da vozis dosta kvalitetniji i brzi auto :P audi 2.0t od 260ks kosta kao ta opc, a neuporediv je sa opelom. Cak su im i performanse tu negde, dok sa chipom ide i niskih 12sec na 402m uz manje prepravke, to opc tesko moze da uhvati.

2.0 dizel od 190 i kusur konja ne ide nista spektakularnije od onog od 163 ili 170KS. Bolje onda neki od ova 2 slabija, em prostiji i jednostavniji za odrzavanje, manje trose, manje se kvare. Ako je slab, bolje ga cipovati...

Ima preko lepih primeraka sa opc line paketom, neke zadnje serije iz 2016godine, sa manjom kilometrazom za 13 do 15K

Autoru:  Nebojsha82 [ 04 Okt 2020 17:50 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Pa pazi, potpuno si u pravu. Ali ja želim da vozim Insigniu restyle. :)
Ako me razumeš....:) Dizajn, dizajn enterijera a i koliko god to glupo zvucalo, volim Opel... :)
Ja sam svestan sta ja sve mogu da.uzmem za 15-ak 000€, ali baš bi voleo da imam tako neki, nazovi raritet...
Potpuno se slazem oko troškova za OPC, ali svaka strast mora da boli. Potpuno se slazem sa Nezke-om, ali da li je B.T. u startu tromija, to mi toliko i nije bitno koliko komotna voznja kada se zalaufam. Svakako, ako bude B.T., moraće da.bute OPC Line....

Autoru:  Nesha [ 04 Okt 2020 17:56 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

To je cool :P

Ako vec hoces insigniu, a da je malo pokretnija razmisli i od 2.0T od 250KS. Osetno je elasticnija i brza od dizela, a dosta prihvatljivija za odrzavanje i potrosnju od opca

A ako si baz zagrizen i prihvatljivo ti, onda opc, nema dalje :P

Autoru:  Nebojsha82 [ 04 Okt 2020 18:02 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Opaaa...ideemo....nova kombinacija. Ni na kraj pameti mi nije bila ta 2.0T al ako je 250ks, to je ooozbiljno dobar motor... ajmo, ubacujemo i njega u priču.
Očekujem da će Godza da da svoje stručno mišljenje... :)

Autoru:  Nesha [ 04 Okt 2020 21:59 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Pa i on ima svojih mana, neke skupe, neke ne. Svakako manje muke nego sa bilo kojim potrosenim dizelom.

Lako ide sa 250 na 285hp

Sta god uzeo, samo gledaj servisnu istoriju i da je mala kilometraza... takva kola uzimati sa 150-200K na satu je bas lutrija

Autoru:  Nebojsha82 [ 04 Okt 2020 22:14 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Ja po svaki svoj auto idem u dojče... :)
Tjuning me ne zanima, ali imaću to na umu...

Autoru:  Rax77 [ 05 Okt 2020 00:22 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Sa srecom u kupovini... inace moj glas ide za 2.0t benzinca takodje.. zlatna sredina.. snaga, registracija, potrosnja, odrzavanje...

Bolje naci benzinca koji je manje presao pa nek pije benzina, nego dizelasa koji je vise presao.. a cena im je gotovo pa ista kad se gledaju cena i predjena km

Sad izvinjavam se sto je off topic ali imam pitanje u vezi uvoza auta, mada je vec sigurno pisano ovde na forumu u vezi toga

Npr nadjem auto od 10.000e sad kako bi islo to sve, procedura, papiri, gorivo itd.. kolike su dazbine ukratko ako neko moze da objasni iz iskustva :)

Autoru:  MarkoniFandjo [ 05 Okt 2020 07:11 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Druze,vozio te nove insignije koje izgledaju kao mazda 6 teske su kao i stare insignije(ubrzanje kod dizel motora skoro isto).Ja vec planiram da pazarim B8 pasata od (150 konja 8.7 sekundi a 190 konja 7.5 sekundi vuku nenormalno).A i vozio novog superba od 190 konja taj bas leti!!!

Autoru:  Nebojsha82 [ 05 Okt 2020 07:28 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Ja ne planiram Insigniu 2, već restyle..
Kad smo već kod VW, ja sam 6 godina vozi B5.5 i mogu ti reći da i nemam bas neke lepe uspomene. Jedino sto mož da mu sipas zejtin i on će da ide, inače, preduvana priča oko kvaliteta VW.

Autoru:  butterfly011 [ 05 Okt 2020 14:09 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Razmatrao sam jedno vreme kupovinu astre J biturbo, pošto sam se ložio na 400Nm stock momenta, a i 95% BT primeraka je u full opremi. Nikad češće u opisu nisam video: "zamenjen motor u garanciji". E sad, da li su očekivanja vozača bila prevelika ili je neka greška u serijskoj proizvodnji - treba se raspitati.

Autoru:  Nebojsha82 [ 05 Okt 2020 14:21 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

...gumica uljne pumpe.....

Autoru:  Godza [ 06 Okt 2020 14:07 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Kada se diskutuje o ovim vozilima tu bih se zadrzao na motorima od 163ks, 165ks ili 195ks bt.
Motor 20 turbo 220ks i onaj jaci imaju probleme sa lancima motora, lanci su bukvalno kao kod decije bicikle, stradaju turbine na vrlo malim kilometrazama, tipa 60.000km predjenih, varijabilni ventili na bregastim osovinama itd...
Gledao sam za sebe taj 2.8 motor, odustao, isti problem sa lancima motora jako tanki tegle se ko struna, dosta veliki posao, kako za rad tako i delova, crkavaju pojedinacno bobine.

Motori od 165ks ili 195ks bt ko ih nadje sa predjenih 100.000km do 150.000km sa redovnim odrzavanjem preci ce jos toliko, bez nekih vecih problema i troskova, pricam iz iskustva, ko je uzeo takva vozila i ima redovna odrzavanja, nema ama bas nikakvih problema, ni sa diznama, turbinom, pumpom znaci pricamo o ljudima koji redovno servisiraju vozila.
Desava se i kod njih strada crevo turbine, ventil turbine to se sve desava i kod benzinaca, ali je to sve podnosljivo i sa razumnim cenama.

Motori od 170ks vrlo problematicni po pitanju velikih servisa, jer kod seta zupcenja motora vise puta se ispostavilo da je potrebna i zamena malog lanca sa spanerom na bregastoj osovini a to znaci podizanje kucista regastih osovina, dizni za gorivo i svega sto je nakaceno na dekl motora, gde taj veliki servis izadje i blizu 600e + sa svim delovima.
Pritom motori od 170ks imaju adblue, pa dva senzora, pumpu i diznu koji znaju da crkavaju bas, bas a cene su po senzoru preko 65.000 din a za diznu i pumpu mozete da pazarite corsu c u izuzetnom stanju :wink:

Licno mislim a to je moje misljenje, sto smo vozili opele to je do neke 2015, 16 god koji su imali neki kvalitet, od pocetka PSA grupacije tu se zavrsava opel era po pitanju kvaliteta, udobnosti, komfora i svega ostalog. Sad vec ima benzinskih motora sa GPF Gasoline Particulate Filter i vec nevidjenih problema na samo par hiljada km, o buci u kabini, skripi tapacira, losoj multimediji koja se sama ugasi i motora sa tri cilindra i zubcastim kaisem koji je potopljen u ulju je suvise i diskutovati.

Imao bih tu jos mnogo toga reci i napisati ali i ovo je dovoljno, bice da se neko nameraci na Crossland X ili GRANDLAND X a bojim se da cu ih razocarati u nameri za kupovnom.

Autoru:  Nebojsha82 [ 06 Okt 2020 14:25 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Auuu Gorane, svaka čast, maturski rad!! :postovanje:
Od tebe sam najvše ocekivao ali ne bas ovoliko. Dolazim do zaključka da razmatram samo 195ks....

Autoru:  Kostic [ 06 Okt 2020 14:46 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Znaci jedina opcija z20let ili leh :D

Autoru:  MiskoBgd [ 06 Okt 2020 19:44 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

S3 8V 2.0 TFSI 300ks, 5.5s do 100? :)

Autoru:  testdriver [ 06 Okt 2020 21:19 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Slozicu se s Godzom,dakle Astra g opc za putovanja i corsa c za po gradu,i da ti ostane para za par dobrih letovanja :)

Autoru:  Nebojsha82 [ 06 Okt 2020 21:31 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Biće Insi restyle B.T. pamakar se raspala..

Autoru:  munja2 [ 07 Okt 2020 09:26 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Godza je napisao:
Kada se diskutuje o ovim vozilima tu bih se zadrzao na motorima od 163ks, 165ks ili 195ks bt.
Motor 20 turbo 220ks i onaj jaci imaju probleme sa lancima motora, lanci su bukvalno kao kod decije bicikle, stradaju turbine na vrlo malim kilometrazama, tipa 60.000km predjenih, varijabilni ventili na bregastim osovinama itd...
Gledao sam za sebe taj 2.8 motor, odustao, isti problem sa lancima motora jako tanki tegle se ko struna, dosta veliki posao, kako za rad tako i delova, crkavaju pojedinacno bobine.

Motori od 165ks ili 195ks bt ko ih nadje sa predjenih 100.000km do 150.000km sa redovnim odrzavanjem preci ce jos toliko, bez nekih vecih problema i troskova, pricam iz iskustva, ko je uzeo takva vozila i ima redovna odrzavanja, nema ama bas nikakvih problema, ni sa diznama, turbinom, pumpom znaci pricamo o ljudima koji redovno servisiraju vozila.
Desava se i kod njih strada crevo turbine, ventil turbine to se sve desava i kod benzinaca, ali je to sve podnosljivo i sa razumnim cenama.

Motori od 170ks vrlo problematicni po pitanju velikih servisa, jer kod seta zupcenja motora vise puta se ispostavilo da je potrebna i zamena malog lanca sa spanerom na bregastoj osovini a to znaci podizanje kucista regastih osovina, dizni za gorivo i svega sto je nakaceno na dekl motora, gde taj veliki servis izadje i blizu 600e + sa svim delovima.
Pritom motori od 170ks imaju adblue, pa dva senzora, pumpu i diznu koji znaju da crkavaju bas, bas a cene su po senzoru preko 65.000 din a za diznu i pumpu mozete da pazarite corsu c u izuzetnom stanju :wink:

Licno mislim a to je moje misljenje, sto smo vozili opele to je do neke 2015, 16 god koji su imali neki kvalitet, od pocetka PSA grupacije tu se zavrsava opel era po pitanju kvaliteta, udobnosti, komfora i svega ostalog. Sad vec ima benzinskih motora sa GPF Gasoline Particulate Filter i vec nevidjenih problema na samo par hiljada km, o buci u kabini, skripi tapacira, losoj multimediji koja se sama ugasi i motora sa tri cilindra i zubcastim kaisem koji je potopljen u ulju je suvise i diskutovati.

Imao bih tu jos mnogo toga reci i napisati ali i ovo je dovoljno, bice da se neko nameraci na Crossland X ili GRANDLAND X a bojim se da cu ih razocarati u nameri za kupovnom.

Sve se slazem sem u dve stvari ,za 1.2 nije los motor uopste, mislim da je posle astre g, corse c i vektre opel izgubio pravac,promasaj za promasajem greske na modelima kao da je zastava pravila... koji je i doveo do toga da ih uzme PSA koji po kvalitetu i pouzdanosti barem dizel motora svetlosnu godinu ispred Opela.
Ne mogu da ne odgovorim na po pitanju TSI motora cist promasaj,2.0..1.5... o dizelu WW gupe nemam sta zmeriti sem lazi koje podmecu stalno...odvratna grupacija zasnovana na prevarama i marketing lazima.
Ne prave se automobili da traju vise barem od 2016 na ovamo kod svih, svaki model ima barem po tri opoziva tipa curi gorivo,poluosovine pucaju,neispravne kocnice....svi brendovi,uzas, izbacuju nove modele kao da su mobilni telefoni u pitanju a ne automobili a greske uzas jedan, evo i euro ncap uhvacen u lazima namestanju rezultata ...gde sve ovo ode..
Nebojsa sretna kupovina,licmo nikad ne bi kupio Opel dizela koji je pravljen posle 2010 godine... :postovanje:
Jos nesto da dodam po istrazivanju i egzatnim podatcima osiguravajucih kuca koje osiguravaju vozila od kvarova i testova izdrzlivosti koje sprovode posebna odeljenja auto moto saveza sirom evrope,EVROPSKI brendovi u poslednje cetri godine su potpuno izgubili primat u odnosu na Juzno Korejanske proizvodjace ,nazalost Nemacki brendovi su ispod FRANCUSKIH sem DSa a oni ispod Japanaca...
Cak je i ADAC priznao primat HYUNDAI-KIA nad Nemackim brendovima...poslednji u nizu testova SUV modela je pokazao da je KIA x ced puzdanija od T-rock, Tuscon od Audia Q3 i BMW X 3...Francuski brendovi su potuceni od istih.... Opasne stvari se desavaju u auto industriji....mislim da ce preziveti samo 3-4 grupacije ovo ostalo ide u zaborav. :postovanje:

Autoru:  Nebojsha82 [ 07 Okt 2020 11:18 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Da zi kažem munjo, ja sam i sa ovim od 103kw potpuno zadovoljan, motor radi kao sat, odrzavam ga na vreme i nemam ulaganja. Gumicu sam sredio, koja dovodi svi znamo do čega, i ne vidim razlog da ne uzmem b.t. koji je jači. Sve si ti u pravu, ali ako tako gledamo, onda ne treba ni jedan auto voleti ili kupiti jer ni jedan nije bez mane, naprotiv.

Autoru:  munja2 [ 07 Okt 2020 11:57 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Taj motor je najpouzdaniji 103 kw to ti napisah kad si uzeo vozilo,pisao sta se desava i sta licno mislim to je samo vrh ledenog brega, jer ne moguce je napraviti motor koji nece imati stotine senzora filtera precistaca itd i da zadovolji nove norme,nas standard je takav da ne mozemo menjati auto svakih 4 do 6 godina(velika vecina) sto je trend u auto industriji,dok je u garanciji teraj posle toga opravke su komplikovane i skupe kod svih.... a to sto se promenio poredak u pouzdanosti nema veze samnom posto sam fan Opela,sto se tice gumice :ludilo1: ,zamisli one koji su kupili nov auto pa im zariba motor zbog toga, a platio ga 30- 40000e taj vise opela kupiti nece,da ne pricam da je na insigniji karavan ulazila voda u unutrasnjost vozila.. greske ravne jednoj zastavi(ni ostali brendovi nisu nista bolji) ...NAZALOST ostale samo znacke da se razlikuju brendovi zato i je i potres na trzistu plus covid kriza.
Napisao sam ovo o pouzdanosti automobila da se neko ne zavarava kako su tzv premijum marke i neke koje su bile pojam kvalteta i izdrzljivosti pouzdane(vozila od 2016) daleko je istina od toga,a da ce ako ovako nastavi,mnogi propasti hoce sigurno,jer mali je broj ljudi koji ce se drzati nekog brenda ako nije pouzdan a na sve to jos i preskup,i umesto da se vozi bezbrizno u novom automobilu, ide svakih dva meseca na neki opoziv...
Da se vratim na temu moja preporuka ti je da kupis ono cemu tvoje srce tezi jednom se zivi,uzmi sta ti se svidja i uzivaj, ziv i zdrav bio pa da zalijemo(podmazemo za srecu) kad se ponovis :ziveli:

Autoru:  Nebojsha82 [ 07 Okt 2020 13:20 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

Hvala tebi svakako, veliki si čovek!

Autoru:  duskortv [ 11 Okt 2020 16:14 ]
Tema posta:  Re: OPC ili BiTurbo

U mojoj astri imam doticni motor od 165ks, kupljen na savet Godze, jer su se pokazali bolje u odnosu na 1.7cdti...
Auto je sa pravih 177.000km kupljen, napravio sam sa njim 30.000km bez ikakvih problema, samo redovni servisi...Uljna gumica zamenjena zimus preventivno i to je to...
Moj glas ide ovoj motorizaciji

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/