TID u MID
Kako je izgledao moj prvi TID.
Od starog TID-a sam uzeo dzek, kako bi napravio plug & play adapter ( 26 pina –žuti dzek ) na konektor za mid ( 32 pina –sivi dzek ). Time sam zeleo da izbegnem seckanje instalacije. Na kraju sam dobio ovo sto poprilicno olaksava posao.
Vezuje se sledećim redoledom: MID sa kontaktom TID plus produžiti žicu i spojiti na
1.. sa kontaktom 2 na tid-u / netrebe ništa raditi 2.. sa kontaktom 3 na tid-u / netrebe ništa raditi 3.. sa kontaktom 4 na tid-u / netrebe ništa raditi 4.. sa kontaktom 5 na tid-u / netrebe ništa raditi 5.. sa kontaktom 1 na tid-u / netrebe ništa raditi 6.. sa kontaktom 6 na tid-u motro brzine signala na ECU na pin 27(zelena žica) 7.. sa kontaktom 7 na tid-u / netrebe ništa raditi 8.. sa kontaktom 8 na tid-u / netrebe ništa raditi 9.. sa kontaktom 9 na tid-u / netrebe ništa raditi 10..... sa kontaktom 10 na tid-u / netrebe ništa raditi 11..... sa kontaktom 11 na tid-u / netrebe ništa raditi 12..... sa kontaktom 12 na tid-u / netrebe ništa raditi 13..... sa kontaktom 13 na tid-u sensor motornog ulja, ako nemas onda povezati na masu vozila 14..... sa kontaktom 14 na tid-u / netrebe ništa raditi 15..... sa kontaktom 15 na tid-u povezati na prekidac nozne kocnice na pin 3( crno-žuta žica ) 16..... sa kontaktom 16 na tid-u povezati žicom kao most na pin 4. od MID-a 17..... sa kontaktom 19 na tid-u sensor zadnjeg svetla, ako nemas onda povezati na masu vozila 18 sa kontaktom 18 na tid-u / netrebe ništa raditi 19..... sa kontaktom 17 na tid-u sensor kočione obloge, ako nemas onda povezati na masu 20..... sa kontaktom 20 na tid-u sensor rshladne tečnosti, ako nemas onda povezati na masu 21..... sa kontaktom 23 na tid-u / netrebe ništa raditi 22..... sa kontaktom 26 na tid-u sensor nivo tečnosti, ako nemas onda povezati na masu vozila 23..... sa kontaktom 21 na tid-u provući žicu do volana i zakačiti na ručicu, kao taster za reset R 24..... sa kontaktom 22 na tid-u provući žicu do volana i zakačiti na ručicu, za menjanje funkcija S NAPOMENA: treće žica na ručici volana se kači na masu od vozila 25..... sa kontaktom 27 na tid-u / netrebe ništa raditi 26..... sensor snabdevanja goriva, kači se na dzek od rezervoara na pin D (plavo-crna žica) 27..... sa kontaktom 25 na tid-u signal potrošnje goriva na ECU na pin 26 (crno-braon žica) 28 / netrebe ništa raditi 29 / netrebe ništa raditi 30 / netrebe ništa raditi 31 / netrebe ništa raditi 32 / netrebe ništa raditi
DZEK MID-32
DZEK TID-26
ECU Nalazi se iza akumulatora kad skines. Skidanjem poklopca od dzeka povezuju se žice, a evo malo slikovito I pre secenja I povezivanja proverite boju žice I br. Pina da se poklapa isto kao sto sam napisao.
PREKIDAČ NOŽNE KOČNICE nisam slikao inače ide dzek sa 4 ulaza ( tri žice) tj. Pin 1 I pin 4 su spojeni mostom sa crnom žicom. VI VEZUJETE NA PIN 3 crno-žuta žica.
DZEK REZERVOARA (nalazi se ispod rezervoara, ali možete da uzmete žicu ispd patosnice trećeg reda sedišta tačno iznad rezervoara), ima 4 ulaza I to je označeno kao A,B, C I D. VI VEZUJETE NA PIN D plavo-crna žica.
I to je to sto se tiče MID-a test slika plus svi parametric ostali rade , prosečna potrošnja, prosečna kilometraža….i ostalo još četiri pet stavki da nenabrajam sad.
|