Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

TID u MID - TEMPOM , Zafira A 2.0dti - y20dth
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=125&t=35675
Stranica 1 od 1

Autoru:  Maslacak [ 27 Feb 2017 00:30 ]
Tema posta:  TID u MID - TEMPOM , Zafira A 2.0dti - y20dth

KAo sto sam Naslov kaze

TID-26pin u MID-32pin i ugradnja Tempomata.

Naravnoa posle mnogo vremena i procitanih postova i neuspesnosti da se izvede sa malo studiranja sema uspeo sam povezati sve to da radi bez problema , cak ni dzek za temopmat nisam imao ali vidite sve je moguce.

Ostalo mi je samo da promenim cod MID displeja jer mi pokazuje nerealnu potrosnju.

koga interesuje voljan sam da objasnim kako da sve to izvede, posto ima postova koji se odnose isto to ali za druge modele ali kokretno za ECU sa PSG16 nisam nigde naso, zato sam voljan da podelim sa drugima da im skratim muku.

Autoru:  Nezki [ 27 Feb 2017 09:58 ]
Tema posta:  Re: TID u MID - TEMPOM , Zafira A 2.0dti - y20dth

smeš

Autoru:  Maslacak [ 27 Feb 2017 20:05 ]
Tema posta:  Re: TID u MID - TEMPOM , Zafira A 2.0dti - y20dth

TEMOPMAT
Da napomenem imao sam samo prekidač nožne kočnice i prekidač kvačila ništa više nikakav dzek za ručku ama baš ništa.

Izvukao sam 3 žice sa ECU I jednu žicu sa nožne kočnice do ručice tempomata tj. Kod volana.

BOJA ECU povezuje se na ručicu na pin

1-žica CRNO-CRVENA pin 43 A
2-žica CRNO-ŽUTA pin 2 D
3-žica CRNO-BRAON pin 24 C
4-žica CRNA-na prekidač nožne kočnice pin 4 B

Posle ovog vezivanja ako auto nije prepoznao uz pomoć OP COM aktivirate
Slika

Slika


I u ovome kad udjete na clutch switch od notpresent stavite present I izadjete I to je to.

Slika


ECU - Gde se nalazi
Nalazi se iza akumulatora kad skines. Skidanjem poklopca od dzeka povezuju se žice, a evo malo slikovito I pre secenja I povezivanja proverite boju žice I br. Pina das u isti koje sam napisao.



Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

PREKIDAČ NOŽNE KOČNICE nisam slikao inače ide dzek sa 4 ulaza ( tri žice) tj. Pin 1 I pin 4 su spojeni mostom sa crnom žicom. VI VEZUJETE NA PIN 4 crna žica.

Autoru:  Maslacak [ 27 Feb 2017 20:12 ]
Tema posta:  Re: TID u MID - TEMPOM , Zafira A 2.0dti - y20dth

TID u MID

Slika

Kako je izgledao moj prvi TID.

Od starog TID-a sam uzeo dzek, kako bi napravio plug & play adapter ( 26 pina –žuti dzek ) na konektor za mid ( 32 pina –sivi dzek ). Time sam zeleo da izbegnem seckanje instalacije. Na kraju sam dobio ovo sto poprilicno olaksava posao.


Slika

Vezuje se sledećim redoledom:
MID sa kontaktom TID plus produžiti žicu i spojiti na

1.. sa kontaktom 2 na tid-u / netrebe ništa raditi
2.. sa kontaktom 3 na tid-u / netrebe ništa raditi
3.. sa kontaktom 4 na tid-u / netrebe ništa raditi
4.. sa kontaktom 5 na tid-u / netrebe ništa raditi
5.. sa kontaktom 1 na tid-u / netrebe ništa raditi
6.. sa kontaktom 6 na tid-u motro brzine signala na ECU na pin 27(zelena žica)
7.. sa kontaktom 7 na tid-u / netrebe ništa raditi
8.. sa kontaktom 8 na tid-u / netrebe ništa raditi
9.. sa kontaktom 9 na tid-u / netrebe ništa raditi
10..... sa kontaktom 10 na tid-u / netrebe ništa raditi
11..... sa kontaktom 11 na tid-u / netrebe ništa raditi
12..... sa kontaktom 12 na tid-u / netrebe ništa raditi
13..... sa kontaktom 13 na tid-u sensor motornog ulja, ako nemas onda povezati na masu vozila
14..... sa kontaktom 14 na tid-u / netrebe ništa raditi
15..... sa kontaktom 15 na tid-u povezati na prekidac nozne kocnice na pin 3( crno-žuta žica )
16..... sa kontaktom 16 na tid-u povezati žicom kao most na pin 4. od MID-a
17..... sa kontaktom 19 na tid-u sensor zadnjeg svetla, ako nemas onda povezati na masu vozila
18 sa kontaktom 18 na tid-u / netrebe ništa raditi
19..... sa kontaktom 17 na tid-u sensor kočione obloge, ako nemas onda povezati na masu
20..... sa kontaktom 20 na tid-u sensor rshladne tečnosti, ako nemas onda povezati na masu
21..... sa kontaktom 23 na tid-u / netrebe ništa raditi
22..... sa kontaktom 26 na tid-u sensor nivo tečnosti, ako nemas onda povezati na masu vozila
23..... sa kontaktom 21 na tid-u provući žicu do volana i zakačiti na ručicu, kao taster za reset R
24..... sa kontaktom 22 na tid-u provući žicu do volana i zakačiti na ručicu, za menjanje funkcija S
NAPOMENA: treće žica na ručici volana se kači na masu od vozila
25..... sa kontaktom 27 na tid-u / netrebe ništa raditi
26..... sensor snabdevanja goriva, kači se na dzek od rezervoara na pin D (plavo-crna žica)
27..... sa kontaktom 25 na tid-u signal potrošnje goriva na ECU na pin 26 (crno-braon žica)
28 / netrebe ništa raditi
29 / netrebe ništa raditi
30 / netrebe ništa raditi
31 / netrebe ništa raditi
32 / netrebe ništa raditi

DZEK MID-32
Slika
DZEK TID-26
Slika


ECU
Nalazi se iza akumulatora kad skines. Skidanjem poklopca od dzeka povezuju se žice, a evo malo slikovito I pre secenja I povezivanja proverite boju žice I br. Pina da se poklapa isto kao sto sam napisao.

Slika


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

PREKIDAČ NOŽNE KOČNICE nisam slikao inače ide dzek sa 4 ulaza ( tri žice) tj. Pin 1 I pin 4 su spojeni mostom sa crnom žicom. VI VEZUJETE NA PIN 3 crno-žuta žica.

DZEK REZERVOARA (nalazi se ispod rezervoara, ali možete da uzmete žicu ispd patosnice trećeg reda sedišta tačno iznad rezervoara), ima 4 ulaza I to je označeno kao A,B, C I D.
VI VEZUJETE NA PIN D plavo-crna žica.



I to je to sto se tiče MID-a test slika plus svi parametric ostali rade , prosečna potrošnja, prosečna kilometraža….i ostalo još četiri pet stavki da nenabrajam sad.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/