Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 18:51

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 31 Jan 2015 03:02 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Kupio sam pre par meseci Zafiru B, 2006 godište, 1.9 CDTI (120 konja, 6 brzina), prešla 110.000 (navodno). Čim sa ga kupio odradio sam sve ono što ide po redu - veliki i mali servis, sve što se inače menja i proverava. Autom sam generalno zadovoljan - međutim, imam par pitanja i problema:

- od kada sam ga kupio deluje mi da je nekako slabo vuče. Znam da je to dizelaš i da ne može da leti (pre toga sam vozio benzinca) ali opet - ne znam da li je to moj neki subjektivni utisak a najgore što nemam sa čime da uporedim, ne znam kako bi to "trebalo". Čak sam se tripovao da je auto u safe modu (mada ne znam ni kako to da se zna da li jeste ili nije). Znači, treba solidno da ga zaletim da bih ga navukao na stotku, na semaforima (prva-druga-treća brzina) nisam baš najsporiji ali daleko da povuče ne znam kako.

- danas mi je na auto putu (vozio sam oko 120) upalio onaj check sa autom i precrtanim servisnim ključem. Nisam primetio da je auto nešto promenio ponašanje, a na par semafora pred zgradu je isti check sam ugasio. Preko pedala sam očitao EPN 190175 - koliko sam video to ima neke veze sa DPF filterom? Video sam inače tu grešku ranije, sve vremena na vreme očitam te greške i samo se nje sećam da je bilo, nego tada nisam neku pažnju tome pridavao.

- generalno pitanje za taj DPF filter - video sam svašta nešto vezano za taj filter - od toga da košta 1000e do toga da može da se jednostavno isključi i skine. Znam da je on generalno boljka ovih zafira - kakava je priča stvarno sa njima, koliko su oni zeznuti, koliko mogu da utiču na rad automobila? Meni je inače par puta otrpilike na 500 km pokretao onu regeneraciju, kada krene da ga prži - deluje da je to odradio tada kako treba. Čitao sam negde da je vrlo bitno da se ovakvi dizeli s vremena na vreme sprže na autoputu, da bi se trigerovala lakše sama regeneracija kao i da se generalno malo pročisti. Ja inače 90% auto vozim kuća-posao, otprilike 7-8 km u jednom pravcu - što je generalno shit i za samu potrošnju, taman ga zagreje a onda ga gasim i tako u krug. Ali da li takav stil vožnje može direktno da škodi autu - negde sam to pročitao, baš vezano za taj DPF filter itd.

- pre par nedelja mi je pukla sajla menjača. Stavljena je nova i sada mi je stanje sledeće: menjač mi menja brzine lako kao neka igračka, kao da buvalno nema nikakvog otprora - majstor mi je to objasnio da sada te nove sajle imaju neko podmazivanje pa sada ide daleko lakše. To samo po sebi nije problem - mada deluje malo neobično da vozim toliki auto a šaltam kao da je igračka-automobil :) - međutim nakon zamene sam primetio da kod šaltanja iz treće u četvrtu menjač ponekad zaškripi, onako kako kada se kvačilo lepo ne pritisne. Tu mi je majstor objasnio nešto kako je to zbog toga što su upravo stavljene nove sajle i kako sada ima jako malo otpora i još nešto nešto (nisam tačno zapamtio). Uglavnom, pokazao mi je i sledeće - kada auto stoji u mestu i kvačilo nije pritisnuto i bilo koju brzinu u koji želim da ubacim ne mogu, ima kao otpor - jedino u četvrtu nema tog otpora i kao da krene da ga ubacuje i onda se naravno čuje ono poznato krčanje kao kada kvačilo nije pritisnuto. I sa svim tim mi je rekao da je to normalno i da samo lagano ubacujem u četvrtu - stvarno, kada prebacim lagano sve ok, čim prebacim malo žustrije čuje se zvuk. Šta vi mislite o svemu tome?

Elem, to je par pitanja i nedoumica za početak, ako neko ima neko mišljenje, iskustvo ili slično molim da podeli.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Jan 2015 03:33 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
DPF itekako moze biti uzrok toga sto ti auto slabo vuce.
Tacno je da nov kosta oko 1000e ali to moras biti da ne kazem sta da to kupujes i menjas, pogotovo kod nas gde se ne mere izduvni gasovi.
Ima dosta tema na forumu povodom DPF, on je isti na svim dizelima, i nema nista specijalno oko njega na Zafiri. Tacno, moze da se skine, fizicki se ukloni i softverski se ugasi, gomila ljudi to radi, ako vozis uglavnom u gradu, vidi koja je greska tj. sta je tacno (nadji krštenog majstora sa pravom dijagnostikom) i slobodno vidi da ga skines, ako ne onda procitaj malo o principu njegovog rada, da znas otprilike, on radi regeneraciju, takodje o stetnosti prekidanja regeneracije itd itd...

Razlog smanjene snage, odnosno toga što slabijr vuče moze biti i EGR ventil i MAP senzor (ako nije nikako cisceno vrlo verovatno je da ove dve stvari mogu biti tvoj problem), takodje imas teme koje su vezane za ciscenje i jednog i drugog. Ako imas alat i osnovno znanje mozes malo sam da to ocistis od gareži.

Motori sa 150ks imaju cesto probleme sa klapnama na usisnoj grani, a zna se desiti u tom od 120ks, proveri i to.

Sent from my GT-I9505


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 31 Jan 2015 04:45 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Hvala na brzom odgovoru! Kao što rekoh - pročitao sam svašta na forumu ali nije mi sve bilo jasno pa zato pitam. Da li može da se nekako proveri zapušenost tog DPF filtera - negde sam čitao da može i koliko to košta? I koliki procenat zapušenosti tog filtera može da pravi problem? Na koliko je normalno da se pokreće ta regeneracija? I na više mesta sam pročitao da može da se pokrene "ručno" - ali mi nije najasnije kako?

I znam da možda pitam malo kretenski - ali može li neko da mi opiše kako bi tačno normalno trebala zafira od 120ks da povuče? Par opisa, kako se neko ponaša u vožnji pa da ja to uporedim sa onim kako se meni ponaša?

I ima li neko komentar na problemčić sa menjačem?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 31 Jan 2015 10:15 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 30 Dec 2014 17:31
Postovi: 125
Lokacija: Kragujevac
Ime: zvonko
Opel: Zafira 2.0 dth
Prijatelju ,koliko ja vidim ta Zafira treba da se malo razgazi . Taj motor 1.9 cdti je prva liga od 1800 obrtaja pa do 4000 treba da zakiva za sedište. Ima ga u opel vektri C i u drugim autima pa uporedi . Ako ne nađješ nikog u Beogradu dođi u Kragujevac. Pa u Beogradu imaš dr. Gođžu tebi je bar lako.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 31 Jan 2015 13:41 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
zvonce je napisao:
Prijatelju ,koliko ja vidim ta Zafira treba da se malo razgazi . Taj motor 1.9 cdti je prva liga od 1800 obrtaja pa do 4000 treba da zakiva za sedište. Ima ga u opel vektri C i u drugim autima pa uporedi . Ako ne nađješ nikog u Beogradu dođi u Kragujevac. Pa u Beogradu imaš dr. Gođžu tebi je bar lako.


Pa pazi - iako se ja možda tripujem da upada u safe mode - nije, može on da povuče - ali da lepi za sedišta - ne lepi definitivno. Tačno kao da mi fali nešto malo snage. Plus je indikativno što daje tu 190175 grešku koja je vezana za DPF filter. Videću da se proveri i to sa usisnom granom i MAP senzorom, EGR bi trebalo da je očišćen kada sam ga kupio i radio veliki servis. Jer, inače, auto je zbog problema sa nekim papirima (fucking homologacija) stajao parkiran skoro 4 meseca, nije uopšte paljen. A kada sam ga upalio sa je bio "zarđao", javljao je problem sa EGR-om, jednim grejačem itd. Međutim, posle par vožnji je sve pogasio, valjda kada se malo razradio. Ali sam ipak napomenuo majstoru da očisti EGR, imao sam na predhodnim kolima neke traume sa njim pa... :) Inače, moguće da je zaprljano još svašta nešto, videći da se proveri.

A ko je dr. Godža!?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Jan 2015 14:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
Godza- Opel Servis Ristic na Zvezdari :)

Preporucujem ti da odes kod nekoga ko ima Opelovu dijagnostiku i tamo ces sve videti, procenat zaprljanosti, na koliko ti radi regeneraciju, da li EGR radi kako treba...
Rucno moze da se pokrene preko dijagnostike ali to nije bas najzdravije.
Isteraj to auto malo na a.put, i vozi ga na jedno 3000 obrtaja konstantno, ne moras da divljas u 6toj na 3000, vozi u 4.toj, cisto malo sto se kaze namuci auto, da bude u vecim obrtajima, da izbaci to iz sebe, ako budes vozio tako vrv ce ti i pokrenuti regeneraciju u tom trenutku, on to ne signalizira nikakvom lampicom, ali videces trenutna potrosnja da je skocila, kao i da kada stanes u mestu ce ti trositi 3-4-5L/h

Svakako otidji kod majstora nekog, to je ozbiljan auto i ne moze da se odrzava tek tako, potrebna je dijagnostika koja ce tacno da kaze sta je i kako je :D

Sent from my GT-I9505


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 31 Jan 2015 20:36 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 30 Dec 2014 17:31
Postovi: 125
Lokacija: Kragujevac
Ime: zvonko
Opel: Zafira 2.0 dth
Pazi prijatelju, ti si kupio drumsku krstaricu, vozilo ide kao mećava na otvorenom putu, normalno ako je sve u redu , u sejf modu to nije to, definitivno. Dakle ako sumnjaš u performanse, idi u servis , dao sam ti preporuku ,( dijagnostika bar sada nije bauk), pa onda poteraj vozilo na auto putu, opusti nožicu , ako je sve u redu teško će i policijski presretač da te stigne. A ako i onda nisi zadovoljan performansama vozila POTRAŽI Zafiru OPC koja ima oko 200 ks i ide kao sotona na putu.Ima ljudi na ovom sajtu koji imaju iskustva i sa ovim motorom .
Ipak moram da te pitam, koji si ti to auto predhodno vozio ,pa uporedjuješ sa motorom 1.9 cdti U pogledu performansi .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 31 Jan 2015 21:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
zvonce je napisao:
ako je sve u redu teško će i policijski presretač da te stigne.


Nemoj i ti sada preterivati :D
Ali definitivno da taj motor lepo ide :)


Sent from my GT-I9505


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 01 Feb 2015 00:10 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Pa privatno sam ranije vozio Astru G 1.4 ali sam u firmi vozio svašta - od fabia, preko fiata 500, do oktavija. Generalno mislim da mu samo malo snage fali, tačno kao da je nešto negde zaprljano. Što se se negde i valjda slaže sa ovom porukom o grešci. Svakako ga teram kod majstora pa javljam šta je bilo.

A jel ima neki komentar za ovo sa menjačem?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 01 Feb 2015 10:25 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 30 Dec 2014 17:31
Postovi: 125
Lokacija: Kragujevac
Ime: zvonko
Opel: Zafira 2.0 dth
Tako je , proveri auto na dijagnostici ,neka ga doktor pregleda , pa na otvoreni put jedno pola sata na 3000 obrtaja. Ne verujem da imaš neki veći problem i sa tom 4 brzinom i menjačem ali je to ipak pitanje za dr Godžu .
Što se tiče motora u Fabii i Fiatu 500 pa i Oktaviji trebalo bi da tvoj cdti bolje vuče i u pogledu medjuubrzanja i po krajnjoj brzini , mada Zafira NIJE sportski auto, Nisam vozio Zafiru sa tim motorom ali motor je odličan u Vektri C mog prijatelja i ide vrlo dobro, dosta bolje nego moj 2.0 dti od 100 ks.
A da ti je auto u sejf modu vIdi se svetli lampica auta sa ključem i tada je ograničena snaga motora i najčešće neće preko 3000 obrtaja. Ipak će dobra dijagnostika sve da ti pokaže


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 01 Feb 2015 15:32 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Ok, hvala za sve savete i komentare. Javljam obavezno šta je bilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 02 Feb 2015 17:41 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Zakazao servis za petak i to baš kod Ristića, pa da vidimo. Javljam šta je bilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 06 Feb 2015 10:21 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Oterao auto. Majstor Goran iščitao 3 greške - klapna gasa i dve greške vezane za DPF filterom, nešto sa senzorom pritiska na DPF filteru i nešto vezano za to. Uglavnom - sve to doprinosi da auto slabije vuče. Klapnu će valjda da sredi samo čišćenjem, to nije problem. A za DPF - videće da li postoji neki problem koji može da se reši bez zamene DPF filtera. Ako ne - reprogramiranje računara i skida DPF filtera, pa vozim bez njega. Javljam šta je bilo...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 06 Feb 2015 15:55 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Ne moras da javljas... Opste je poznato da ce problem biti resen... ;)

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 08 Feb 2015 14:50 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Nisam stigao ranije da se javim. Pokupio sam juče auto, situacija je sledeće - majstor Goran se veći deo dana zezao i čisto i isptivao sve što treba. Sredio je klapnu gasa, proverio sve. DPF je zapušen samo 36% i generalno ne bi trebalo da je problem u samom filteru. Sumnja se na neki senzor pritiska diferencijala DPF filtera (ako sam dobro razumeo), čekamo za par dana da proverimo kada dođe do dela za proveru. Inače - sve pohvale za majstor Gorana, čovek je vrlo stručan i temeljan i jako pošten. Zezao se ceo dan, a nije hteo da mi uzme pare (bilo mi neprijatno, insistirao sam koliko sam mogao). Kaže - čekaj da sve vidimo šta treba pa ćemo onda da se lako dogovorimo.

Nakon sve što je uradio i pogasio sve greške dogovoro je da vozim par dana pa da se vidimo za dalje. Sada auto vuče bolje iako i on kaže da mu još malo fali da je to to.

Elem, ovo je plan za dalje:

- treba da proverimo prvo sve instalacija. On kaže da mu tu nešto nije jasno i da mora to prvo da utvrdi šta i kako da bi išli dalje.
- proverićemo stanje tog senzora za DPF, kada dođe deo.
- moramo da proverimo turbinu, kaže da je merio koliko vremena treba turbini da postigne odgovarajući pritisak i da kod mene treba par sekundi duže nego što bi trebalo - dakle, dostigne ali malo sporije. Najverovatnije je zaprljana (kao izgleda i većina stvari na tom autu), pa ćemo prvo ići na čišćenje.
- nakon toga ćemo dodatno pratiti stanje klapne gasa i generalno DPF filtera, da definitivno utvrdimo da li nešto treba da se menja, sklanja.

Eto to je to, još jednom hvala svima za preporuku za majstora - nema čini mi se takvih mnogo u zemlji. Javljam šta je dalje bilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 08 Feb 2015 15:20 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
Drago mi je da si uspeo da resis bar deo problema. Definitivno opet pokazatelj da taj motor treba da se tera, jer je sklon zaprljavanju u gradskoj, laganoj voznji.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 24 Feb 2015 12:23 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Evo posle malo dužeg vremena:

- proverili smo instalacije - sve ok.
- proverili smo DPF filter (i sve oko njega) - to je sve ok.
- klapna gasa - je na kraju ipak zrela za menjanje, jurimo sada neku polovnu jer je nova klepanje po ušima.
- turbina treba da se čisti. Goran je radio dijagnostiku u vožnji i dobio je rezultate da turbina ima i malo sporiji odziv i fali joj nešto malo da dostigne pun pritisak. Sve to zajedno indikuje da je ista zaprljana i da joj treba čišćenje. E sada - problem je što Goran to ne radi i što moram sada da jurim ko to može da uradi a da je kvalitetno i da ne moram da se stresiram ( a da je u BGD i okolini).

Dakle - ima li neko da zna gde bi to moglo najbolje da se nađe i odradi, ko to radi kvalitetno?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 24 Feb 2015 15:57 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 30 Dec 2014 17:31
Postovi: 125
Lokacija: Kragujevac
Ime: zvonko
Opel: Zafira 2.0 dth
Pa najbolje bi ti bilo da odeš na vikend na Zlatibor i u Užicu završiš posao oko turbine. Mada neki majstori turbinu čiste sa karbon clinerom a neki sa sredstvom za skidanje nečistoća iz rerni .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 24 Feb 2015 16:27 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
A to u Užicu ima neki kokretan servis, može neki kontakt ili tako nešto?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 24 Feb 2015 16:27 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
dacha81 je napisao:
A to u Užicu ima neki kokretan servis, može neki kontakt ili tako nešto?


Htedoh reći - konkretan :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 24 Feb 2015 17:02 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Feb 2008 12:12
Postovi: 2556
Lokacija: Monfalcone --> Sabac
Ime: Radmilo
Opel: Od 1.3 do 2.0 :)
Garaza: pogledaj
Mozda cak i najbolji u Srb ;)
http://www.turboservis.rs/?kontakt

_________________
Delovi za skoro sve opele.Info pp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 25 Feb 2015 14:30 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 30 Dec 2014 17:31
Postovi: 125
Lokacija: Kragujevac
Ime: zvonko
Opel: Zafira 2.0 dth
To je to


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 03 Mar 2015 10:02 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Jan 2015 17:42
Postovi: 13
Lokacija: NBGD
Ime: Damjan
Opel: Zafira B 1.9 CDTI
Nikako da se javim, ne postižem od obaveza.

Prvo - onoga ko mi je preporučio ovog majstora Gorana - ako se ikada vidimo uživo častiću za sve pare :) Čovek je retko stručan, korektan i pošten. Danima se zezao sa autom, svašta je nešto radio - a kada mi je rekao cenu za usluga - iznenadio sam se koliko je korektna. Opet - i nije me toliko briga za cenu, koliko da vidim da je čoveku stvarno stalo da to popravi i da zna i šta gleda i šta radi. A opet - mislim da je to generalno sve vrlo normalno i način ponašanja kako bi i trebalo da se ponašaju i bore za mušterije - ali nažalost se mi čudimo tome jer je toliko svih onih "drugih" da mi kada naiđemo na nekog normalnog kao da smo videli belu mečku.

Elem, ovo je situacija:

- našao je i stavio polovnu klapnu gasa (i nije hteo odmah da mi naplati, kaže - vozi par dana da vidimo pa ako nije ok vratićemo, ako je ok samo svrni da platiš).
- turbinu je uspeo da razradi i očisti preko dijagnostike, objasnio mi je postupak ali nisam sve detalje zapamtio. Koliko se sećam preko dijagnostike nabije pritisak na maksimum u turbini nekoliko puta tako da se ona razradi i pročisti taj višak prljavštine. Nakon toga svi parametri su se vratili u normalu, sada tubina ima regularne radne parametre (pritisak, odziv).

Nakon svih ovih intervencija auto definitivno vuče bolje - odnosno kako mi se čini upravo onako bi taj auto i trebalo da vuče. Ostalo je da pratim još par dana kako se ponaša, da vidimo da li će neku grešku da izbaci - ali za sada je sve ok.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 03 Mar 2015 11:46 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
Drago mi je da sk zadovoljan i da si resio probleme :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira B 2006, 1.9 CDTI, par pitanja i problema
PostPoslato: 03 Mar 2015 12:27 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 30 Dec 2014 17:31
Postovi: 125
Lokacija: Kragujevac
Ime: zvonko
Opel: Zafira 2.0 dth
Sad pazi da se ponovo ne zaprlja turbina, usisna grana ili EGR, gas do daske i vozi polako ?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs