Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Zafira 2.0 dti - Uvoz
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=125&t=28591
Stranica 1 od 1

Autoru:  svmister [ 18 Feb 2014 20:32 ]
Tema posta:  Zafira 2.0 dti - Uvoz

Pozdrav drustvo. Dugo nisam bio aktivan na forumu, ali sam vas pomno pratio sve ove godine :postovanje: Naime, kupio sam pre par dana Zafiru. 2.0dti, 2002 godiste, iz uvoza sa pravih 192000km na satu. Kupljen je od mog kuma koji ju je kupio novu u Nemackoj. Prilicno je ocuvana, servisirana itd. Predstavicu je ovih dana kroz par slicica. Ono sto me zanima, jeste naravno cudesna VP 44, Turbina i sl. sto riknjava bez najave. Da li mogu da ocekujem i pored svega pomenutog, da me vp44 "prijatno iznenadi"?? Citao sam negde, da su od 2002god. reseni problemi na pumpi, pa ne odlazi tek tako... Hvala :ots1:

Autoru:  civid [ 20 Feb 2014 11:03 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Vodi računa gde sipaš gorivo (raspitaj se malo o iskustvima sa pumpama), nikada ne vozi na rezervi (ili barem do pumpe), menjaj filter goriva redovno...

Autoru:  svmister [ 21 Feb 2014 23:45 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Hvala druze, odmah sam natankao pun rezervoar :D

Autoru:  civid [ 22 Feb 2014 08:03 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Problemi sa elektronikom pumpe se javljaju zbog pregrevanja pumpe. Ona koristi gorivo za hladjenje. Dakle goriva mora uvek da bude dovoljno.
Javljaju se i problemi sa dihtovanjem. Tada uvlači falš vazduh i dolazi do problema sa jutarnjim paljenjem. Ako se to desi, nikako ne pokušavaj sa besomučnim verglanjem. Otkriješ gde uvlači vazduh i drukanje goriva u pumpu i izbacivanje vazduha.
Problem sa mehanikom je slabljenje membrane tzv. liftpump ili pumpe niskog pritiska koja obezbeđuje dotok goriva u VP44 pumpu. Nema potapajuće el. pumpe.
Taj pritisak treba da bude oko 1 bara.
ne sme da padne ispod 0,7 bara. Gorivo i podmazuje pumpu. Na velikom broju obrtaja pumpe bez odgovarajućeg podmazivanja pumpa je osuđena na smrt :ok:
Maksimalan pritisak goriva u sistemu ne bi smeo da pređe 2 bara.
Ovo su podaci sa specijalizovanih sajtova, ne iz iskustva, ali će ti pomoći da stvoriš sliku.

Autoru:  svmister [ 07 Apr 2014 17:59 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Ljudi, ne mogu da verujem. Presao sam tek tricavih 1300km od kupovine auta i malog servisa, i jos nekog sitnog ulaganja, i vec nastaju problemi :banghead: . Naime, u voznji u rasponu od 2300-3500 obrtaja, auto sa gusi, kao da guta knedle, u zadnjih 2-3 dana. Primetio sam vecu pojavu curenja ulja na crevu od interkulera. Sve ukazuje na turbinu, a molim Boga da nije. Koliko je opravka pomenutog kvara??? Sutra cu na dijagnostiku. Inace, auto ne prijavljuje gresku.

Autoru:  MiskoBgd [ 07 Apr 2014 18:41 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Nemas greske u principu kad ode turbina. Verovatno turbina gura ulje u interkuler. Reparacija turbine ti je oko 250e onako okvirno.

Autoru:  svmister [ 07 Apr 2014 19:43 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Uh, toga sam se i pribojavao :banghead: Mada, ne vidim da mi je potrosila ulje. Merio sam po uputstvu na sasiji. Misko, da li bi onda dijagnostika ustanovila eventualan kvar turbine??? Skinuo sam creva od interkulera sto dolazi na motor, tu je u principu i najmasnije. Ocistio sam ga detaljno, pa cu videti do sutra da li je opet namasceno. Idem na kraci put autoputem, gde cu ga poterati u vecim obrtajima.

Autoru:  MiskoBgd [ 07 Apr 2014 20:04 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Nemoj nikako da ides na bilo kakav put ako nesto nije u redu, vec pravac kod majstora. To crevo obicno ume da bude masno od gasova ali ako ima ulja u njemu onda bolje idi kod majstora odmah.

Autoru:  svmister [ 07 Apr 2014 21:51 ]
Tema posta:  Re: Zafira 2.0 dti - Uvoz

Nakon krace voznje, pri gasenju se cuje zvuk kao da se jos nesto gasi, pretpostavljam turbina. Kad sam nakon pola sata usao u garazu, oseca se miris nagorele gume, otprilike, slicno tome...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/